lørdag den 16. april 2011

Dag nummer 15


15. September 2010 - Jeg har opbrugt mine penge for denne måned, lektierne hober sig op, jeg kæmper for at forstå min værtsmors skotske accent, busserne er fuldstændig utilregnelige, jeg er blevet inviteret ud af en 55-årig tidligere fængselsfange (Welcome to metropolis!) og vejret er ikke just toppen.. Men hvor jeg dog ELSKER at være her!
Jeg er blevet temmelig glad for skolen hvor jeg er kommet ind på et par stykker. Folk er stadig enormt søde og hjælpsomme. Mine timer er dog ret svære og jeg må kæmpe for at følge med. Især engelsk language er hårdt! - og engelsk litteratur er heller ikke ligefrem det letteste fag, jeg kunne have valgt (men det er i det mindste spændende!). Jeg hopper muligvis fra photography snart, da fem fag bliver lidt af en kamp i længden.
Jeg har haft mit første møde med min områderepræsentant, Charlotte, som er rigtig sød og ualmindelig snakkesaglig. Det dejligt at have en livline i baghånden. Denne weekend byder på et trip til London hvor der er et møde med dette områdes udvekslingsstudenter. Det skal nok blive meget godt at få vendt tanker og oplevelser med andre i samme situation. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar