tirsdag den 5. april 2011

Så blev det

Så vandt blogspot i enden. Jeg har tidligere kørt en blog på Kilroy, men blev fristet af fleksibiliteten på siden her  og har derfor valgt at overføre alle mine tidligere indlæg og billeder hvilket sandsynligvis bliver et større stykke arbejde! 
Jeg har tidligere skrevet om alt hvad, der er fløjet gennem og forbi mig i løbet af mit år ude; et år, som var en fantastisk mulighed og som har budt mig mine hidtil sværeste beslutninger, givet mig indsigt i mig selv og har lært mig at sætte pris på alt hvad jeg har hjemme, hvor jeg kommer fra, men også at sætte pris på det nye, jeg får ind. At rejse ud til noget ukendt har betydet at jeg har isoleret mig selv i mængden og nu må søge efter mig selv i al mylderet. Jeg kan i den grad mærke hvordan jeg er vokset mentalt i løbet af min søgen, som vel og mærket endnu ikke er nået sin ende og meget er stadig ukendt og venter blot på at blive udforsket. Enden er godt nok kommet et pænt skridt nærmere og selvom jeg ser frem til at vende tilbage for at tage fat i den åbne slutning, jeg forlod i Danmark, ved jeg, at jeg stadig har meget mere at finde ude og ved, at dette blot er en begyndelse. 
Velkommen til min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar