fredag den 27. maj 2011

28. Maj

Der er i dag præcis én måned til jeg genser min kære familie. Denne fredag byder på en uges ferie og et tiltrængt pusterum fra umenneskelig travlhed. 
Grundet eksamenspres og hverdagsagtig udmattelse har blogopdateringerne været minimale den seneste måneds tid. To eksamener er hermed besejret og jeg nægter at læse hverken mere deprimerende engelsk poesi eller om diverse udgaver af familiære tilknytningsformer i nærmere fremtid! Den følgende uge byder på en tur til Skotland, hvor jeg blandt andet lægger min vej forbi Edinburgh og Glasgow i selskab med min værtssøster Hanne. 
Jeg var i går på klasseudflugt med min fotografiklasse i et skrækkeligt regnvejr og da Duston kræver en businessdresscode, var der ikke en eneste elev med praktisk påklædning og vi var derfor alle plaskvåde efter meget kort tid. Desuden knækkede min film og jeg fik derfor ingen heller ingen billeder ud af denne ellers så glimrende tur....

Denne fredag var forresten min sidste normale skoledag hvilket fremhævede afslutningen på dette år, som drastisk nærmer sig nu. Det er på én gang en lettelse at jeg nu snart kan læne mig tilbage og blot være glad og stolt over at have klaret denne udfordring, men som alle afslutninger har denne også sit sørgelige hjørne og jeg må indrømme, at trods bitre dage vil jeg nu alligevel savne at bo i centrale England. 






Forresten så er min Acer back on track! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar